keskiviikko 14. maaliskuuta 2007

Kummipojan kastelahja


Eli tällaisen puvun tein kummipojalle kastelahjaks tuossa jo aika hyvän aikaa sitten... ehkä vähän epämääräinen ajanmääre, eihän mulla siis mitenkään huono muisti ole... :D

Kotiväki -langasta väsäsin haalarin, takin ja myssyn. Haalaria piti, tietenki, vähän säätää eli haarasaumaa en ommellutkaan kiinni niinkuin ohjeessa neuvottiin vaan neuloin napituslistat ainaoikeeta ja laitoin painonapit niin on vauvalla käytännöllisempi käyttää.

Tuo malli on todella kiva, oon useemman tehny tuolla mallilla ja muutamia vähän sävelletyllä mallilla, lehti oli joku vanhempi Kauneimmat käsityöt lehti joka on jo roskissa... Sattui nimittäin kerran aamulla tyttö kaataan sen päälle mun aamukahvit..

Vähän oon jo tuolla kuulassa haudutellut sitä neulemekon mallia tytölle, vähän alkaa jo ajatuksissa suunnitelmat selkeneen. Aamulla surffailinki netissä ja etin mallineuleita ja kaikkee. Mutta sen kypsyttelyä täytyy tässä jatkaa, todennäköisesti mä saan joku aamu tai ilta sit yhtäkkiä sellasen välähdyksen tuonne pääkoppaan että tulee kiire ettiä paperia mihin saan ideani kirjotella :D

2 kommenttia:

Angeliqa kirjoitti...

Ihanan näkönen haalari =)))

Neuleaddikti kirjoitti...

Kiitos kiitos! Joo tuo on ihana malli, yks lempimalleja mitä oon tehny :)