sunnuntai 11. helmikuuta 2007

Leikkauksesta toipuilen

Torstaina olin siis tuolla sairaalassa laparoskopiassa eli mulle tehtiin vatsaontelon tähystysleikkaus. Diagnoosina on sitten edelleen endometrioosi, jossain lantionseudun vatsakalvolla... Sijainti ny lienee kuiteski sivuseikka... Tympii..

Käsitöitä ei oo siis pahemmin tullu väsäiltyä ja blogin päivittelykin on jäänyt hiukka kesken, muutama päivä tässä täytyy vielä iisisti ottaa. Tänään oon kuitenki vähän jo pystyny pystyssä olee mutta käsitöitä en oo vielä pahemmin voinu tehä. Yritin mä päivällä tossa sohvalla makuullaan neuloo mutta kädet väsy liikaa.. Meinaa tulla jo vierotusoireita ku ei pääse hommiin!

Ajattelin siis lisäillä tuohon vielä listaa mun lempilinkeistä, niitä kun on muutama tässä vuosien varrella kerääntynyt niin ajattelin sitten että laitan ne muidenkin käsitöidenystävien nähtäville. Aika hakuammuntaa tahtoo kyllä olla tuo netistä käsityöohjeiden kaivaminen!

Joo mutta nyt tytölle iltapuuroo ja pikkuhiljaa petiä kohti, voimat on totaalisen kadoksissa mutt eiköhän ne tässä parin päivän kuluessa taas palaudu!

Ei kommentteja: