tiistai 28. lokakuuta 2008

Hui kun aika rientää!!

Ja mä en oo muistanu päivittää blogiakaan ollenkaan..

No, kyllä mä neulonut olen, uskokaa pois.. ;) Mä tein tilauksesta tosi nätin liivimekon, myssyn ja tossut mutta mä en sitä kuvaa löydä mistään! Kyllä nyt harmittaa...

Ninalle neuloin tossa vähän aikaa sitten pinkin polkadotin, siitä tuli nätti :)

Pinkki polkadot

Mä oon jotenki niin ihastunut tuohon takin malliin. Sitten sain idiksen. Mies on joskus puhunut että haluais Ninalle ampparitakin :D No, minä yhtäkkiä hoksasin että tällä takin mallilla sen saa kivasti tehtyä. Ostin mustaa ja keltaista Tennesseetä ja tein ihanan raidallisen ampparitakin. Siitäkin tuli tosi suloinen! Kuvaa en oo siitä vielä saanut, Nina on tällä hetkellä sairas ja kiukkuinen joten annan hänen olla nyt rauhassa ;)

Itselle neuloin kans jakun tuosta Sofie -puuvillalangasta ja tein reikäneulehihat siihen. Ja siitäkään ei ole kuvaa... Mä oon ollu  niin laiska että mä en oo jaksanu sitä pingottaa vielä.. Tuo reikäneule hihoissa vetää saumaa ihan mutkalle ja se on tosi ärsyttävä pingottaa..

Nyt on ollu taas jonku sortin neuleplääh, ei oikeen jaksa kiinnostaa mutta pakko tehä ku ei näitä käsiä muuten saa minnekään :D Ninalle oon nyt neulonu sellasta yksinkertaista takkia puuvillalangasta. Kun löytäis jonku mallin mistä oikeen innostuis ku nyt ei oikeen tunnu innostavan mikään.. Toisaalta, voipi olla että ois ihan hyvä olla hetken aikaa vähemmällä neulomisella, mulla on nimittäin hartiat niiiiiiiiiiiiiiin kamalassa kunnossa ettei oo tosikaan! Oon kans ollu nyt päivisin yhdellä kurssilla joten sekin on verottanut mun jaksuja :D Oli mulla tossa pari sellasta oma säätöp -työtä mutta nekin meni metsään molemmat eli lopputulos oli iso kasa purkulankaa.. pöh.. Joo ja yhen puseron tein ittelleni kokoamisvaiheeseen valmiiksi ja kun aloin sitä kokoamaan niin totesin ettei palikat passaa yhteen ollenkaan vaan mallissa oli virhe! Mua otti niin raskaasti kupoliin että mä purin koko puseron! :D

Mutta nää mun pläähkaudethan ei yleensä kovin kauaa kestä... ;D Kohta mä taas saan jonku tosi hyvän idiksen ja sitten taas puikot viuhuu ja lankaa menee mutkalle! :D 

Ei kommentteja: