perjantai 6. huhtikuuta 2007

Äkkilähtö matkalle!

Oon jo jonkin aikaa tässä suunnitellut matkalle lähtöä eli tytön kanssa pitäis tuonne pohjoiseen mennä sukuloimaan. Mun puolen koko suku asuu tuolla Pohjois-Pohjanmaalla ja siellä käydään pari kertaa vuodessa. Alettiin miehen kanssa sitten miettimään sopivaa ajankohtaa ja kun kalenteria katteltiin niin tultiin siihen tulokseen että sama mennä käymään sukuloimassa nyt. On nimittäin miehellä niin paljon keikkaa jne. että ei paljoa ehdi kotona olemaan..



10.4. aikaisin aamulla lähdetään lentokoneella Oulun suuntaan. Takaisin tullaankin vasta 27.4 eli aika pitkä reissu tehdään. Aina me ollaan reissussa se pari viikkoa oltu, ei oikein kannata lyhyemmäksi aikaa mennä kun on niin paljon paikkoja missä käydä, menee muuten ihan liian hulinaksi tytön kannalta.



Käsityön otan mukaan, tottakai! Mä kun en kauppaa pitemmäks lähde ilman käsityötä... :D Tavoitteena olis että saisin reissun aikana jakun ja ehkä laukunkin mallit valmiiksi ja saisin niidenkin mallit sitten myyntiin. Reissun aikana nimittäin oon suht nettipimennossa eli aika nihkeesti koneelle pääsen. Ja sattuneesta syystä ei siellä kiinnosta koneella pahemmin istuakaan.. Varalta täytyy varmaan vielä ottaa vaaleanpunaista puuvillalankaa mukaan, mulle yks ilta välähti mieleen kuva ihanasta tytön mekosta, se on sitten se seuraava projekti. Täytyyhän sitä varmistaa ettei vaan käsityöt lopu kesken!



Jakku alkaa olemaan aika hyvällä mallilla. Aamulla tein kokeeksi hihan pyöriön ja testasin että passaa kädentielle ja hyvä siitä tuli, ihan ensi yrittämällä. Herrainkaulus vaati hieman enemmän säätöä. Varmaan viiteen kertaan täyty ottaa uusiks jotta sain kauluksen kavennukset näyttämään just siltä ku halusin. Nyt on ne hankalimmat hommat jakussa sitten takanapäin, toivottavasti... Loppu onki aika selvää.



Nyt sitten alkaa se pakkaaminen... ja armoton miettiminen että mitäköhän mä tällä kertaa unohdan... Mulla on niiiiiiin huono muisti että oon aina ihan paniikissa ennen reissuun lähtöö että onkohan mulla ihan kaikki tärkee mukana. Viime kerralla en unohtanu mitään tärkeetä mutta edelliskerralla jätin lähtiessä kännykän eteisen lipaston päälle. Että otti kupoliin! Matkalaukun jo kaivoin esille ja heivasin tohon eteiseen, siihen sitten ohikulkeissani paiskon tavaraa kun jotain tulee mieleen. Mulla ei todellakaan onnistu sellainen että edellisiltana pakataan.



Mutta näin, nyt vielä tytön kanssa leikkimään ja odottelemaan Idols -finaalia!



ps. Ari voittaa!! :D





Powered by ScribeFire.

2 kommenttia:

muoriska kirjoitti...

Huhuileppas Oululaisia, tapailevat aika aktiivisesti. 10.4. seuraavan kerran, mutta jos ilmineeraat voivat treffata ekstraakin.

Neuleaddikti kirjoitti...

Me ei tuolla Oulussa juurikaan olla vaan siellä suunnalla vähän ympäriinsä :D Mutta kiitos vinkistä, vois vaikka sit ens käynnille suunnitella jotai juttua, tahtoo olla viimehetken extemporee-hommat hankalia tuon pikkutytön kans, meilläkään kun ei ole autoa/korttia käytettävissä...