keskiviikko 20. kesäkuuta 2007

Boleroa edelleen..

... ja kyllä risoo sitten ja huolella!! Mä tuossa jo luulin että sain hihat valmiiksi, että ois enää etukappaleita vajaa valmis, aloin siinä sitten hihoja kattelemaan nii enköhän mä ollu tehny toisessa virheen, jossain alta puolenvälin.. että ei sitten ku purkamaan! Voi että otti aivoon, on se kumma kun sitä ei millään muista vähän väliä tarkistella ku tekee tollasta pitsineuletta. Siinä on niin toistuva tuo kuvio ja molempi kuvio on samanlevyistä niin olin sitten seonnut kierroksissa ja kuviot vaihtaneet paikkaa.. Että teettää bolero töitä ihan kunnolla!! :D

Tossa jo yks ilta harmitti niin kovasti että neuloin hetken aikaa tuota Ninan mekkoa. Takakappaleen sain valmiiksi ja etukappalettakin jonkin verran. Aamulla oon kans sitä tehny sen ensimmäisen kahvikupin verran kun siihen väliin tarttee jotain aivotonta tekemistä ennenku tuo pääkoppa herää. Sitten ois mekkoon enää hihat neulomatta, nehän tulee äkkiä sitten ja sitten viimeistely. Siinä sitä onki sitte värkkäämistä ku saa pujotella nauhoja ja ommalle helmiä ja kaikkee. Mutta hieno tulee, ei millää malttais oottaa että saa valmiiks! Mutta sitten onki jo alkanu tässä mietityttää että mitäs mä sitten neulon!! No siskon pojille lupasin ne paidat neuloo mutta jotai suurempaa projektia pitäis taas sitten aloittaa. Jospa sitä tekis seuraavaks jo syksyä ajatellen sellaisen tunikapuvun.. hmmm... täytyypä suunnitella.. Pikkuhiljaa vois tietenki alkaa jo kirjoittelemaan tuon mekon mallia valmiiks ja tekee ruutupiirroksia Excelillä, tuossa on muuten hiukkasen hommaa... Sais senkin mallin sitten myyntiin. Sitäpä vois itseasiassa tänä iltana jo aloitella.. Oon ittekseni illan, Nina kun menee jo kasin aikaan unille ja mies lähti työkeikalle ja tulee vasta sunnuntaina.. Siinäpä sitä ois sitten aikaa värkkäillä, vois ottaa läppärin sohvalle ja siihen ympärille levitellä kaikki paperit ja muistiinpanot.. joo, niin mä teenkin!

Nyt tyttöä kylvyn ja iltapalan kautta unille ja sitten alkaa tämän neuleaddiktin laatuaika itsensä kanssa! :DDD

Ei kommentteja: