tiistai 14. elokuuta 2007

Eka paketti SNY:ltä!

Tänään se oli tuolla laatikossa odottamassa kun tultiin kotiin. Oltiin mökillä käymässä ja tultiin päivällä takas niin johan oli kiva ylläri! Mulla oli jotenki kauheen nuutunu olo ku nukuin tosi huonosti yön mutta kummasti sai tossuihin vauhtia kun oli paketti tullut!

Ja tällaista sieltä sitten paljastui...


Kortti oli todella kaunis, yksi punainen tulppaani mustalla pohjalla, tosi mun näköinen kortti!! Ja tuossa pystyssä on syy siihen miks mä en ehtinyt kauheesti tuohon asetteluun paneutua... nimittäin kolmea erilaista täytevalkosuklaata, mansikkaa, verigreippiä ja sitruunaa! Ah, arvatkaapas onko niitä enää.. ;) Mutta vitsit että oli hyviä! Miehelle luovutin puolet mansikkasuklaata, on nimittäin hänenkin suurinta herkkua.. :D Loput suklaat napostelin tuossa pitkin päivää tytöltä salassa, ois nimittäin sillekin kelvannut...

Paketissa oli lisäksi todella ihanaa viininpunaista pörrölankaa, vielä en oo keksinyt että mihin sitä käytän mutta varmasti käyttökohde löytyy helposti, lanka on niin mun väristä. Ja vielä paketista löytyi kierroslaskimia kaksin kappalein, toinen paksummalle ja toinen ohuemmalle puikolle. Sekin sattui tosi sopivasti, just muutama päivä sitten ajattelin että pitäis käydä hakeen niitä pari lisää ku yks on vaan ennestään ja mä kun oon sellanen miljoonan projektin tyyppi niin kaikkee tarvii monta!

Eli paketti oli kaiken kaikkinensa tosi mahtava, osui kyllä ihan naulan kantaan! Suuri kiitos SNY:lleni!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ei ole korrektia näyttää emännän osoitetta paketistaan. omasi piilotat, piilota sekin. kiitos.

Neuleaddikti kirjoitti...

voih, mä en ajatellut ollenkaan.. Anteeksi kamalasti! Oman tajusin viime hetkellä piilottaa etten paljasta salaisuutta..

Poistin kuitenkin kuvan, anteeksi vielä kerran! *häpeää*

Anonyymi kirjoitti...

Kiva että paketti miellytti :) Palasin nyt vasta lomailemasta kommentoimaan!