torstai 23. elokuuta 2007

Hetken aikaa hiljaiseloa

lähinnä täällä blogissa siis.. Ollaan muuttamassa viimeinen päivä ja sattuneesta syystä tahtoo olla hieman hommaa... :D Pakkaillu oon nyt kaks päivää joten kotona vallitsee hallittu kaaos, säkkejä ja laatikoita on joka nurkassa. Mä en yhtään tykkää tällaisesta, mua kaikki keskeneräinen ärsyttää mutta eipä sitä auta nyt ku kestää vaan.

Tänään pakkasin tossa neulelangat ja tarvikkeet ja ristipistotarvikkeet. Niitä tuli yhteensä kolme tuollaista isoa sängynaluslaatikkoa täyteen tungettuna ja yks kassillinen on löytyny lankaa nurkista. Että sitä riittää :D Huomenna ois tarkoitus hypätä tuonne keittiön kimppuun ja mahdollisesti tehdä inventaario tytön leluille. Pitäis kaikkee sellaista pikkusälää heittää menemään mitä tahtoo aina kertyä ja samoten laittaa pois sellaista lelua millä tyttö ei enää leiki. Alkukuusta voiskin sitten hakee postista lisää leluja :D Joo en mä ihan hullu oo, tilattiin Halensilta Ninalle keittiö tarvikkeineen ja kassakone. Sitä on niin kovasti alkanut kiinnostaa tuollaiset kotileikit, jatkuvasti höpöttelee että Hauaako najje maitoo? niin saa sitten omassa "keittiössä" nallea syöttää ja juottaa.

Eli ainaski sellaset pari viikkoo on aika hiljaista tällä rintamalla. Tuun sitten kertomaan tunnelmia uudesta asunnosta kun olen suunnilleen saanut siellä paikat kuntoon!

Ei kommentteja: