sunnuntai 12. elokuuta 2007

Nyt täytyy hidastaa tahtia!

Sain tuon naapurin tädin jakun valmiiksi, kuvaa laitan myöhemmin kun enhän mä sitä muistanut ottaa...

Ja nyt mun täytyy hidastaa vähän tahtia jos mä meinaan jatkossakin jatkaa tätä neulomisharrastusta. Mulla on alkanut tuleen tosi kovia kipuja olkapäihin, ranteisiin ja sormiin. Olkapäät on ollu kipeenä jo pari viikkoa ja ranteetkin toista viikkoa. Käsitöiden tekeminen siis sattuu ihan todella eikä aina edes pysty tekemään. Se, mikä mua tässä huolestuttaa on se että tämä ei nyt tunnu ollenkaan lihaskivulta vaan se kipu tuntuu olevan olkapäiden ja ranteiden nivelissä. Ens viikolla onkin lääkäriaika ja otan sitten puheeksi nämä uudet kivut, mulle kun näitä on kertynyt enemmänkin. Täytyy vaan toivoo että tämä johtuis rasituksesta tms eikä olis mikään vika tuolla nivelissä. Sehän tässä eniten pelottaa.

Eli nyt en sitten aloita mitään hienoa ja mielenkiintoista käsityötä vaan neulon vaan tylsiä juttuja.. :D Mun piti aloittaa ittelle pitkää neuletakkia mutta sitä en nyt sitten aloita. On ihan liian raskas sellainen nyt mun käsille. Ajattelin neuloa ittelle hameen, kellohelmaisen ja ehkä suunnilleen polviin asti. Siihen sitten kaveriksi pitkät sukat tuonne polvien yläpuolelle asti. Sukkia neuloin jo yli 10 cm kun sitten huomasin että ihan liian isot tulee. Täytyy aloittaa uusiks tänään ne sukat. Hamettakin jo eilen alottelin, vajaa 5 cm sain sitä aikaseks. Muutenki mä oon nyt yrittäny miettiä jotain sellaista neulomista jonka voi neuloa pyörönä. Oon nimittäin huomannu että nurjassa silmukassa tulee sellainen ranteenkierto että se käy kauheen kipeää. Eli meikäläinen neuloo nyt sitten pelkkiä oikeita silmukoita...

Kyllä tää harmittaa niin suunnattomasti! Oon ollu niin pahalla päällä ja turhautunut siitä kun ei pysty tekemään. Halua ois tehdä vaikka mitä mutta nyt ei vaan kykene. Mutta jospa se tästä rauhoittuis. Mä en kyllä neulomista lopeta, EN IKUNA! :D

Joo ja mulla oli viimeisen päälle "maanantai-aamu" eilen. Tuntui kyllä että sama ku ois jääny sänkyyn... No aamu alkoi siitä kun Nina heräs jo pitkästi ennen seitsemää... Ja mua väsytti niiiiiiin kamalasti! No mutta eihän siinä auta ku ylös nousta ja kahvia keittelemään. Aamukahvit olin juonu ja ajattelin kävästä kattelee sähköpostit niin huomasin ettei kono toimi. Aikani siinä ihmettelin ja kattelin ja totesin lopulta että TAAS on Windows lauennu, ei pelaa ollenkaan. Ainut lohtu tässä on se että vasta hankittiin 500 GB ulkoinen kovalevy johon oltiin sitten kaikki kamat dumpattu, miehen työhommat ja mun ELINTÄRKEET käsityötiedostot :D Ei siinä sitten auttanut muu kuin jyrätä koko kone taas ihan sileeksi ja laittaa kaikki alusta uusiks. Siinä sitten meni pitkälle päivään, tais olla valmis joskus neljän aikaan... viideltä sitten alkoikin pyykinpesu tuolla pyykkituvalla.. Että sellainen päivä! Eipä ollu ainakaan tekemisestä puutettta!

Niin ja mä liityin tuohon Salaiseen Neuleystäväänkin. Oon tässä vähän pähkäilly että mitä sitä sinne pakettiin laittais. Aika pitkälle on jo mietittynä mutta enpä kerro teille! :)

Huoh, nyt mä taidan mennä keitteleen lisää kahvia ja jatkamaan tuota papereiden lajittelua. Mulla on vaatehuoneessa kamalat kasat käsityömalleja ja muutama päivä sitten ostin Tiimarin alennuksesta 5 kansiota, -70% hinnasta just päälle euron/kpl. Niihin oon nyt lajitellu noita malleja että niitä sitten joskus löytäiski ku tarvii! :D

Ei kommentteja: