keskiviikko 15. elokuuta 2007

VIHDOINKIN!!!

Ja tänään se oli postilaatikossa!! Se kauan odotettu... tattadadaa!



Kovasti heijastaa tuo kuva mutta se johtuu siitä kun mä päällystin sen että pysyis sitten paremmassa kunnossa. Ja lehti on kyllä kertakaikkisen ihanan mahtava! Muutama oikeen nätti malli oli jotka on pakko saada tehdyksi. Aloittaiskohan nyt vai heti... :D Ihan tohkeissani oon ollu täällä koko päivän ja niinkuin kuvasta näkyy, lapuilla jo parhaita malleja merkitsinja ajattelin illalla syventyä tarkemmin lehteen kun ninan saan unten mailla. Ajattelin sellaista housujen kanssa pidettävää pitsineulemekkoa tekemään. Oli tosi kaunis malli.

Sukkaa oon tuossa neulonut, olis tarkoitus tulla sukille pituutta suunnilleen puoleen reiteen. Ekaa sukkaa oon nyt neulomassa, kantalappua aloitin aamulla ja hyvä tuosta näyttää tulevan. Sitten vaan toinen sukka niin on lämpöiset sukat syksyksi jo odottelemassa. Niitä voi sitten pitää esim. lyhyen hameen kanssa.

Mutta sellaista, nyt mä meen ninan kans hetkeksi pihalle ja käyn naapurin tätille näyttää lehtee.. hih... :D

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin sain eilen Vogue Knittingin (Kristiinan avustukselle, en luota amerikan postitoimintaan...) mutta mitään must do-mallia ei heti löytynyt.
Linnanneito-mekko menee puikoilla varmaan ens kuun alussa :)

Neuleaddikti kirjoitti...

Mä ihastuin niihin viininpunaisiin juhlaneuleisiin joita siinä oli muutama, varsinkin se kauluksellinen paita ja mekko. Ne pitäis tehdä :D

Kerrohan sitten miten mekon teko etenee kun sitä aloitat :)