perjantai 18. tammikuuta 2008

Ainut etu muutossa on... * The only benefit in moving is...

...että löytää kaikki kauan kadoksissa olleet kamat. Mä oon monet kerrat ihmetelly että mihin mä oon laittanut yhden säkin mihin oon säilönyt talvivaatetta, mm. muutaman villapaidan mitä oon ittelleni tehnyt. No ne onnellisesti löytyi muuton aikana kun tyhjennettiin häkkivarastoa. Se nimittäin oli niiiiin täynnä tavaraa että loppuvaiheessa jos sinne jotain halus saada talteen, piti varovasti raottaa ovea, paiskata tavara sisälle ja äkkiä ovi kiinni :D Ja tämä kyseinen säkki oli tietenkin perimmäisessä nurkassa kaiken kaman alla. Mutta onneksi sentään löytyi. Ja tässä on sitten kuvia neuleista joita siellä oli, näitä en oo aiemmin saanut edes kuvatuksi.

...that you find all your long lost stuff. I lost one bag where I had put away some winterclothing and a few cardigans that I have made for myself. Well, when we moved and we were taking stoff out of storage, I found it! It was under all other stuff! s usuall :) And here is some picts of the stuff I´ve made earlier.

harmaa jakku Tässä on yks harmaa villatakki, tai itseasiassa akryylitakki.. :D Heh heh, olinpas vitsikäs! :D No kuitenkin, mun kauan kadoksissa ollut lempparitakki on taas onnellisesti siellä missä kuuluukin.

My favourite jacket, made from acrylic yarn, I love this jacket!










HPIM0893 Myöskin yks mun lempipaidoista, tehty jostain langasta josta ei ole mitään muistikuvaa että mitä matskua mahtais olla, ehkä villaa tai villasekoitetta. Langan sain äidiltä joskus vuosia sitten. Todella ihanaa lankaa, harmi kun sitä ei ole tullut missään enää vastaan..

Also one of my favourites, made from a yarn that I don´t have any idea of, I think it´s wool or something. Loved the yarn, my mum gave it to me years ago.











Punamusta pusero Heh, taas yks lempipaita ( ne siis oli kaikki samassa pussissa..) Nalle -langasta tehty, aivan ihana! :)

Another favourite.. :) Made from wool, love this! :)







Punainen pusero Ja tässä viininpunainen "akryylipusero", lanka muistaakseni Pirta -akryylilankaa. Yllättävän hyvä lanka, ei tykkää huonoo pesusta mikä on tietenkin vaatteelle suht suotavaa... :)

This is just a basic cardican, made from Pirta -acrylic yarn. Pretty good yarn, doesn´t change shape after washing it.






Hame Ja viimeiseksi Nalle -langasta neulottu perushame. Tätä on kiva pitää esim. paksumpien sukkahousujen kanssa keväällä.

And last but not least, basic skirt made from Nalle -wool yarn. Nice to wear in the spring :)




Tällaisia löytyi mun varastoista :) Nyt on mun kaikki rakkaat neuleet taas siellä missä kuuluukin :) Vielä ku tulis sellaset ilmat että niitä vois käyttääkin!

So these I found in the storage and now they are all in their places where they should be :)

Ei kommentteja: